For oss i verkstedene er det viktigste å utføre et godt arbeid.

Derfor ønsker vi en dialog med våre kunder om den service eller reparasjon som skal utføres. Vi har samlet noen tips om hva du kan tenke på før og under verkstedbesøket for at vi sammen skal kunne sikre at arbeidet blir utført på aller beste måte og at du som kunde skal bli 100 % fornøyd.

  • Bestill service i god tid og i henhold til serviceheftets intervaller.
  • Be om prisinformasjon og sammenlign gjerne flere verksteder. Ved større prisvariasjon, be om spesifikasjon, så du er sikker på at alle nødvendige deler er inkludert.
  • Oppgi fullstendig kontaktinformasjon slik at verkstedet kan få tak i deg.
  • Be om å få leveringstid, en ordrebekreftelse og en innleveringskvittering.
  • Gi serviceheftet til servicelederen eller mekanikeren, slik at de kan stemple det.
  • Be oss forklare fakturaen og det arbeidet som er utført. Ta vare på fakturaen.
  • Kjøp en flaske motorolje av samme kvalitet verkstedet har brukt, slik at du kan etterfylle med jevne mellomrom.
  • Er det en større reparasjon på en eldre bil, kan du gjerne spørre verkstedet om alternative løsninger.